2011. október 5., szerda

2011.10.05 - szerda - C1 - Működésképtelen laptop. Elkezdődött a verseny

Nem így képzeltem a mai nap kezdetét, és ezt a mai bejegyzést sem.
Ma reggel miután beértem a versenyre, bekapcsoltam a laptopomat, ami még nncs egy hónapos se. Először minden rendben volt, majd egyszer csak minden előzmény nélkül elsötétült  képernyő, és kialudt minden led.

Minden próbálkozás hiábavaló volt, a gép teljesen megadta magát. Kisebb pánik lett urrá rajtam, Baromi gyors szervezkedés és a sok-sok segítő családtagnak és kollégának hála két dolog történt:
1. Mára kölcsönkaptam a csapat hivatalos delegáltunk, Jakab János laptopját. Nagy-nagy köszönet érte!
2. A régi laptomom már úton van ide otthonról, így jó eséllyel ma késő este már használatba vehetem.
Nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki ebben segített!

Gábor teljesítményéről egyelőre annyit, hogy nem okozott ma csalódást.

A többit talán holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése