2011. október 10., hétfő

2011.10.09. – vasárnap– C+1 – Vezető szakértő választás

Az előző hosszú éjszaka után csak viszonylag későn, de. 11-kor kezdtünk a ráadás napon. Ilyenkor még két hivatalos program van. A szakmán belül meg kell választani a vezető szakértőt és helyettesét, valamint a következő verseny technikai leírását kell véglegesíteni. Visszamenni a verseny helyszínére a C+1-en mindig szívszorító érzés, mert ilyenkor már bőszen megy a bontás, az a hely, ami a szemünk láttára épült fel és bő 10 napon keresztül gyakorlatilag az otthonunk volt, most az enyészetté lesz.

A vezető szakértő választás számomra kellemetlen meglepetéssel zárult, hiszen a titkos szavazás nyomán legközelebb már nem a svájci szakértő lesz a vezetőnk. Raffaele kiváló munkát végzett, én nagyon szerettem vele dolgozni. Helyette két év múlva a svéd szakértő lesz a „chief expert”. Anders is nagyon jó fej, két éve újonc szakértőként az én csapatomban volt, biztos vagyok benne, hogy kiváló munkát fog végezni. Ezzel együtt is nagyon sajnálom, ami Raffaele-lel történt. Azt pedig különösen, hogy jelezte, valószínűleg két év múlva már nem lesz a csapatunkban, valószínűleg ő lesz a svájciak technikai delegáltja. Helyettesnek a francia Phillipe-t választottuk, meg, ami részemről nagyon rendben van.
A technikai leírás átrágása elég hosszadalmas volt, de azért csak a végére értünk. Végül du. 3-ra értem vissza a szállodába, ahol kezdődhetett a készülődés az esti ceremóniára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése